Dag 7: Bilbao - Pobeña - Reisverslag uit Pobeña, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 7: Bilbao - Pobeña - Reisverslag uit Pobeña, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 7: Bilbao - Pobeña

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 September 2017 | Spanje, Pobeña

Na twee mooie dagen in Bilbao vanmorgen vroeg weer vertrokken. Afscheid genomen van Leonoras, de gastvrouwe en op weg gegaan naar Portugalete, de havenmonding van Bilbao. De morgen begon miezerig maar na een uurtje werd het droog.
Het was een makkelijke maar wel saaie wandeling door het industriegebied van Bilbao. In Portugalete met een grote kabelpont over de rivier geen gegaan, speciale ervaring.
Daarna om 11.00 even pauze genomen, het was wederom gaan miezeren maar ook dit keer hield het al snel weer op. Na een wandeling van nog eens 2,5 uur kwam ik al om 14.00 in Pobena aan, een dorp met tien huizen, twee kroegen, een kerk en een albergue. Daar zit ik nu, want de volgende herberg is 15 km verder, ietsje te ver. Vanmiddag gezellig met Joanna uit Canada op een terras aan de wijn en bier gezeten en over een uurtje gaan we een hapje eten. Al met al een rustige dag zonder veel inspanningen. Adios, a manãna.

• 22 September 2017 - 18:13

Luud:

Jij vindt Industrieterreinen toch leuk? Vooral die van Barcelona?

• 22 September 2017 - 18:35

Christa:

whahaha Luud, jij niet dan? Altijd een keukenrol op zak toch

• 22 September 2017 - 19:57

Veronica Reyns:

oh ik ben weer helemaal gerust dat je ook eet ,drink en gezellige sociale pauzes neemt pffff proost!

• 23 September 2017 - 19:03

Erik Kluver:

@Caminofrans,
    Beste Frans, waarom onzin? Omdat t niet spiritueel genoeg is?
    Je staat niet op mijn mailinglijst, dus ik neem aan dat je via waarbenjijnu bezig bent om mensen op te sporen die de Camino lopen. Als je het onzin vindt zou ik zeggen, sla mijn verslagen over. Je hoeft ze niet te lezen. Maar ik zou het prettig vinden dat je je negatieve conmenraar voor je houdt, daar zit ik in ieder geval niet op te wachten!
    Gegroet, CaminoErik

• 24 September 2017 - 15:46

Christa:

Lieve schat,maak je niet druk om mafklapper "Caminofrans" die het kennelijk nodig vindt om iets negatiefs te schrijven aan iemand die hij niet kent. Ga jij vooral door met je leuke stukjes waar de mensen die jou kennen van genieten er zijn en blijven altijd mensen zich ergens mee bemoeien en het leuk vinden om kritiek te geven die niet onderbouwd wordt.Verspilde energie zulke mensen.❤❤❤❤