Dag 10: Noja - Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 10: Noja - Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 10: Noja - Santander

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 September 2017 | Spanje, Santander

Vannacht door de wijn zo lekker geslapen dat ik pas om 7.30 wakker werd, alle kamergenoten waren al vertrokken. Na een ontbijtje om 8.30 vertrokken naar Santander via de korte route omdat ik veel tijd in Santander wilde doorbrengen. Onderweg Carlo uit Oosterhout tegengekomen die al vanaf juni bezig is. Samen verder gelopen, maar wat ouwehoer. Hij bleef maar praten, blij dat ie een landgenoot tegen kwam. Via een prachtige versteek per pont al om 15.00 in Santander aangekomen. Samen nog de kathedraal bezocht en een biertje gedronken, daarna alleen de rest van Santander bezocht. Het is niet zo groot en het scheelt weer tijd, ik had er een dag voor uitgetrokken. Morgen Carlo zien te lozen want ouwehoeren en lopen keren slechte combi. Hij loopt ongeveer dagelijks dezelfde afstand dus ik zie m ongetwijfeld weer.
Vandaag een bewolkte dag met af en toe miezer, en een enorme hoosbui maar tien zat ik al onder een parasol aan het bier. Morgen weer zon, en een zware etappe van 35 km voor de boeg.
Gisteren een pelgrimsmaaltijd dus vandaag weer ruimte voor pinchos: kleine broodjes met tonijn, ansjovis, garnalen en salades. Het leven is een feestje. A la mananã.

• 25 September 2017 - 20:40

Willem Jan:

Het leven is een feestje, als je het weet te vieren... Geniet verder en voor morgen: een goede reis!

• 25 September 2017 - 21:07

Erik Kluver:

Overigens heb ik heel veel moeite om via de telefoon foto's te plaatsen maar dan zullen jullie maar moeten wachten op het moment dat ik weer thuis ben en de foto's kan plaatsen of een keer, als het af is, het fotoboek moeten komen bekijken.

• 26 September 2017 - 08:54

Olof:

Hi Erik, mooie belevenissen. Gelukkig trekt die gezonde voeding je er wel doorheen