Dag 8: Pobenã - Hazas (Liendo) - Reisverslag uit Hazas, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 8: Pobenã - Hazas (Liendo) - Reisverslag uit Hazas, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 8: Pobenã - Hazas (Liendo)

Blijf op de hoogte en volg Erik

23 September 2017 | Spanje, Hazas

Eerst nog even over gisteravond, gegeten in het café achter de herberg met Joanna, Christina en Markus. Christina is nieuw op de Camino, gestart in Bilbao en komt er nn pas achter dat ze 3,5 kilo te veel heeft meegenomen, dat moet dus in een pakketje allemaal terug naar Stuttgart.
Na een onrustige nacht op een slaapzaal met 22 bedden, vanmorgen oas om 8.30 vertrokken. Alleen een croissant, jus en koffie genomen. De wandeling langs de kust tot Castro Ursiales was prachtig. Daarna via de kustweg naar El Pintaron de Gurziero gelopen. Herberg dicht, geen mens te bekennen. Na even gewacht te hebben toch maar doorgelopen. Verdwaald, verkeerde bospad genomen en na een uurtje klimmen en dalen weer op hetzelfde punt uitgekomen. Daarna maar via de hoofdweg, waar het verkeer met grote snelheid voorbijvloog naar Hazas gelopen.
Ik had gedacht de laatste te zijn maar waarlijk waren er maar vijf pelgrims voor mijn. Het dorpje is zo klein, als je een scheef laat ben je er doorheen. Na de douche en de was een hapje gaan eten met de enige twee medepelgrims die ik kon verstaan. Nu al een half uur bezig dit stukje te schrijven, de verbinding is klote en ik heb al vijf keer dit gedeelte opnieuw moeten intikken. T is nu mooi zo, ik druk snel op de gereedknop voor dat het weer misgaat. Welterusten en tot morgen.

• 23 September 2017 - 22:02

Christa:

Ben je halverwege je verhaal in slaap gevallen?