Vierdaage dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Vierdaage dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Vierdaage dag 1 en dag 2

Door: kluuf1962

Blijf op de hoogte en volg Erik

18 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Gisteren is mijn derde Vierdaagse van start gegaan.
Maandagavond om 20.30 naar bed en om 03.00 weer op. Dat viel niet mee na het weekendje Honkbalweek.

De eerste dag ging door Elst. Twee keer een bui gehad
waarvan een forse. Alleen het laatste gedeelte was zwaar, File op het laatste deel., een smalle dijk.
Om ong. 3 uur gefinished. Geen blaren of andere narigheid.

De tweede dag ging naar Wijchen en Beuningen. Het was de hele dag mooi weer en het lopen ging erg makkelijk. Ondanks een extra pauze reeds om 13.45 over de streep. Met de conditie zit het dus oke.
Het was roze woensdag, dus ik ben veel oude bekenden tegengekomen. ha,ha.

Morgen wordt een zware dag met slechte weersvoorspeling en de Zevenheuvelenweg.

• 18 Juli 2012 - 18:18

Ronald S:

Erik, ik herken je niet in je roze pakje. Staat je goed hoor! Succes morgen! Groeten,
    Ronald

• 18 Juli 2012 - 19:05

Tom (de Catcher):

Gaat lekker Kluuf, vol houden man. Honkbal van vandaag afgelast, maar wel genoten ondanks weinig actie gezien. Morgen een nieuwe kans. Succes daar morgen en doe rustig aan!

• 19 Juli 2012 - 08:18

Ron:

Hallo Kluuf,

ik hoop dat het lekker lopen is vandaag. en ben benieuwd of je de finish droog haalt. Doe je best en tot volgende week.

Gr Ron