Dag 40 - Het laatste stukje - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 40 - Het laatste stukje - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 40 - Het laatste stukje

Blijf op de hoogte en volg Erik

21 Oktober 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Dit zal mijn laatste stukje vanuit Spanje worden. Bijna zes weken geleden vertrokken en over 24 uur weer thuis. De tijd is omgevlogen.

Ik heb heel veel mooie dingen gezien, heel veel mooie, lieve, leuke mensen ontmoet. Gelachen, maar ook gehuild, om de verhalen die je af en toe hoort en dan beseft hoe goed je het zelf hebt.

Natuurlijk blijft de vraag of ik weer snel een baan vindt bestaan, maar die is veel minder belangrijk geworden dan hij eerst was. Ik heb mogen leren dat de echte waarden heel simpel zijn. Vertrouw op jezelf en volg je hart. Wees behulpzaam voor anderen, en praat, ook over dingen die je werkelijk bezighouden. Stel je hart open voor anderen en je krijgt warmte en liefde terug. En wees niet bang om teleurgesteld te worden. Als je het niet probeert lukt het zeker niet.

"Don´t dream your life, live your dream"

Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve en grappige reacties op mijn stukjes. Het was fijn om te ervaren dat jullie thuis zes weken met mij "mee hebben gereisd". Ik heb lang niet iedereen antwoord gegeven op zijn of haar vragen maar dat is niet zo belangrijk.
Als je nog iets wil weten, bel me of kom langs nadat Christa en ik terug zijn uit Portugal.

Omdat Christa mij zo lang heeft moeten missen, ik haar ook, maar voor mij was het mijn eigen keuze, heeft ze meer dan recht op een aantal dagen mijn volledige aandacht en liefde. Want vooral omdat zij gezegd heeft dat ik moest gaan, ondanks alle mogelijke problemen die er zouden komen heb ik één van mijn dromen tot uitvoer kunnen brengen.

Dankjewel, lieve schat. Ik hou zielsveel van je. Erik

• 21 Oktober 2012 - 19:07

Chris:

liefie,

Dank je wel, ik ook zielsveel van jou maar ik heb al die weken kunnen steunen op Madelon, Iris, Fieke, Isi, Ronald, Willem Jan en Veronica en alle anderen, die ik bij deze wil bedanken voor hun geweldige steun want zonder hen had ik het waarschijnlijk niet zo lang vol kunnen houden.
    En uiteraard door jouw belletjes, smsjes en geweldige stukjes en lieve schat, deze reis is je zo gegund!
    KUS

• 22 Oktober 2012 - 08:09

Mark Steffens:

Beste Kluuf,

welkom thuis en op de eerste dag van de rest van je leven... Ik hoop dat je je opgedane wijsheden lang mag mogen gebruiken.

Groet uit Noorwegen

• 01 November 2012 - 21:33

Ans Zonneveld:

Dag Kluuf, Van harte met jou Camino, geweldigi gedaan. Ben door je verslagen gescrolt en krijg er zelf reuze zin in. In april ga ik hetzelfde doen, 27april vlieg ik naar Biarritz om alles wat me lief is thuis te laten en na een paar weken weer te zien, spannend en leuk tegelijk. Ik weet dat het een beretocht wordt en wandel daarom ook veel in de Schoorlse duinen, een soort van Kopje!
    Geniet na van je prestatie en houd het succes nog een tijdje vast, groeten Ansaandewandel!