Erik gaat weer op pad! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Erik gaat weer op pad! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Erik gaat weer op pad!

Blijf op de hoogte en volg Erik

17 Augustus 2017 | Nederland, Haarlem

Exact vijf jaar na mijn eerste pelgrimstocht over de Camino Frances naar Santiago de Compostella ga ik opnieuw de uitdaging aan. Dit keer ga ik de Camino del Norte lopen, de pelgrimsroute langs de noordkust van Spanje. Omdat ik niet meer in de gelegenheid ben om de volledige tocht in één keer te lopen heb ik besloten om de tocht in tweeën te delen.
Ik begin in Irun, waar toevalligerwijze ook het vliegveld van San Sebastian ligt. Daarna is het plan om langs o.a. Bilbao en Santander tot ongeveer Llanes te lopen, grofweg halverwege. Volgend jaar wil ik dan het tweede gedeelte gaan lopen.
Omdat ik me nog goed herinner dat ik vijf jaar geleden enthousiaste volgers had, die ook nog regelmatig op- en aanmerkingen hadden op mijn consumptiegedrag, heb ik besloten jullie weer deelgenoot te maken van mijn belevenissen onderweg.
Vanaf half september kun je dus weer enige malen meegenieten.
Hopelijk wordt het weer net zo'n prachtige belevenis als vijf jaar geleden.

  • 17 Augustus 2017 - 18:57

    Sophia Vlaar:

    Erik, ga je zeker weer volgen, en dan kunnen wij daarna weer uitgebreid een flesjewijn nuttigen

  • 17 Augustus 2017 - 19:23

    Peter:

    Ik wens je heel veel succes

  • 20 Augustus 2017 - 15:50

    Jeroen:

    Ga je volgen maat...

  • 26 Augustus 2017 - 12:34

    Lex:

    Succes Erik en veel plezier. Neem je ook je tannus racket mee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 52276

Voorgaande reizen:

16 September 2023 - 07 Oktober 2023

Camino Portugués - deel 2

18 September 2021 - 08 Oktober 2021

Camino Portugués - deel 1

14 September 2019 - 05 Oktober 2019

Camino del Norte - deel 2

15 September 2017 - 02 Oktober 2017

Camino del Norte - deel 1

30 April 2014 - 22 Mei 2014

Drie weken door de USA

12 September 2012 - 22 Oktober 2012

Pelgrimsreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: