Dag 4 Villava - Cizur Menor - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 4 Villava - Cizur Menor - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 4 Villava - Cizur Menor

Blijf op de hoogte en volg Erik

15 September 2012 | Spanje, Pamplona

Vanmorgen niet al te vroeg opgestaan, om 7 uur. Na een karig ontbijtje met Ron en Paul naar Pamplona gelopen. Om 10 uur kwamen we bij Casa Paderborn aan, een refugio waar we wel onze bagage mochten stallen maar niet logeren omdat we minder dan 10 km gelopen hadden.

Toen Pamplona bezocht, langs de arena waar de stierengevechten worden gehouden en door de straatjes waar ze tijdens een feest de stieren doorheen jagen. Na twee uur hadden we het wel gezien en hebben we onze spullen opgehaald en zijn naar Cizur Menor gelopen, een dorp verderop. Daar hebben we geslapen in de Herberg van de Malthezer Orde. 4 euro om te overnachten. Omdat we verder toch niets te doen hadden hebben we de hele middag op het terras doorgebracht.

Om acht uur zijn we naar de Pelgrimsmis gegaan en daarna hebben we gegeten. Lamskoteletjes en pizza met tonijn. Drie minuten voor tien waren we terug, de deur was al dicht. Aangebeld, hospitalero kwaad.

In het donker ons bed opgezocht om te gaan slapen.

• 17 September 2012 - 12:55

Chris:

Hoi Liefie,

Ja, niet alleen thuis moet je op tijd binnen zijn maar ook hier, zal je leren!
    Dikke kus en ik ben onwijs trots op je.

• 17 September 2012 - 14:04

Monique Wehnes:

Vandaag voor het eerst je verslagen gelezen. Ik vind het nu al heel byzonder en ik vind het een voorrecht dat ik het op deze manier mee mag beleven.
    Heel veel succes, dat de tocht je mag brengen wat je er van verwacht.

• 17 September 2012 - 18:25

Fieke Vlaar:

Hoi Erik je kunt toch nog wel klok kijken , maar wat is het onwijs leuk om je zo te kunnen volgen, en dat je zo veel verschillende mensen ontmoet , dat lijkt mij ook erg interessant, want iedereen ervaart dit op een andere manier. Dus ga zo door, want ik ben zeer benieuwd naar nog meer verhalen.

• 17 September 2012 - 19:32

Veronica En Wj:

Hey erik wij fietsen door de bergen ook niet mis hoor, heel erg leuk om je belevenissen te volgen, je beschrijft ze mooi!!veel loop plezier mooie ontmoetingen en belevenissen.
    Kus wj en v

• 17 September 2012 - 23:31

Olof Kluver:

Broeder,

Geweldig om te lezen hoe t je vergaat en wat je allemaal mee maakt.
    Waar je de energie vandaan haalt wordt mij wel duidelijk met al dat lekkere eten, is het een pelgrimstocht of gastronomische tocht :-)
    Het is je gegund!
    En geniet ook na de etappes waarin je moet afzien,succes de komende dagen.
    Groetjes