Dag 5 Cizur Menor - Lorca - Reisverslag uit Estella, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 5 Cizur Menor - Lorca - Reisverslag uit Estella, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 5 Cizur Menor - Lorca

Blijf op de hoogte en volg Erik

16 September 2012 | Spanje, Estella

Vandaag om 6 uur eruit, zelfgekocht ontbijtje gegeten, om 7 uur Paul en Ron vaarwel gezegd en vrijwel de hele dag alleen gelopen. Ik heb toch wel een snel tempo om met anderen te wandelen. Om 12.00 was ik al in Puenta la Reina, dus besloot ik nog even door te lopen tot Lorca, in totaal 35 km. Onderweg weer een paar enorme klimmen. Een beetje last van de knieën met dalen, voor de rest alles oké.

In Lorca een albergue genomen. Daar heb ik Pascale, een 45 jarige dame uit Eindhoven em Jürg en Manuela uit Berlin ontmoet. Het was een ontzettend hete dag geweest, iedereen was blij dat hij zat en dus werden er al snel biertjes en olijven besteld. Dat beloofd een gezellige avond te worden! We hebben alleen last van een verschrikkelijke Pool, een hufter eerste klas, die ook in dezelfde herberg zit.

Na een eenvoudige pelgrimsmaaltijd; pasta, patat, kip, ijsje; veel te veel wijn gedronken. Bij elkaar met z'n vieren drie grote karaffen wijn op.
Resultaat: bij het opstaan tollend op de beentjes, het had één voordeel, ik heb die nacht geslapen als een os.


  • 18 September 2012 - 14:09

    Annebert:

    recht zo die gaat, op naar sinterklaas!

  • 18 September 2012 - 14:32

    Dieb:

    volgens mij kom je als alcoholist terug !!

  • 18 September 2012 - 18:17

    Ronald:

    Hey Erik, terwijl ik lees dat het bij jou zo heet is, regent het hier pijpenstelen... Ik kon je met de Haarlems Dagblad wandeling al niet bijhouden... Kun je niet wat van die gratis wijn voor me meenemen? Tegen de tijd dat je terug bent is het precies op dronk... Ga zo door!

  • 18 September 2012 - 19:33

    Dieb:

    Kluuf in Spanje heb je ook een polen-meldpunt !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 52995

Voorgaande reizen:

16 September 2023 - 07 Oktober 2023

Camino Portugués - deel 2

18 September 2021 - 08 Oktober 2021

Camino Portugués - deel 1

14 September 2019 - 05 Oktober 2019

Camino del Norte - deel 2

15 September 2017 - 02 Oktober 2017

Camino del Norte - deel 1

30 April 2014 - 22 Mei 2014

Drie weken door de USA

12 September 2012 - 22 Oktober 2012

Pelgrimsreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: