Dag 11 Belorado - Agés - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 11 Belorado - Agés - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 11 Belorado - Agés

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 September 2012 | Spanje, Belorado

Vanmorgen rustig, na en ontbijtje, om 7.15 aan de wandeling van vandaag begonnen, doel is Agés zo´n 30 km verderop.
Om 9.30 in Villafranca Montes de Oca, vlak voor een enorme bergketen met een groot bos, aan de koffie. en en bocadilla met kaas en chorizo.

Toen een enorme fout gemaakt. Ik schrijf al mijn verhalen eerst op in een klein boekje. Dit bewaar ik normaal bij mijn andere papieren, waar ook mijn pelgrimspaspoort, het toegangsbewijs voor de herbergen, in zit. Ik haal dus de papieren uit mijn tas, schrijf er wat in en laat na het verlaten al mijn papieren liggen. Ik klim de berg over en merk pas bij de volgende plaats waar ik stop, zo´n 12,5 km verder, dat ik alles heb laten liggen.

Paniek! Teruggaan betekend minimaal 12,5 terug en de onzekerheid of het er nog ligt. Ik besluit te wachten op Kristina, een duits meisje die ik heb leren kennen en die uitstekend Spaans spreekt. Zij belt met het café en het is gevonden. Godzijdank, we spreken af dat ik het later kom halen.

We lopen nog een uurtje door naar Agés. Daar vertel ik mijn verhaal en de dame van de herberg regelt een buurman die mij voor € 30,-- op zijn vrije zaterdag heen en weer wil rijden. Een uurtje later zijn we terug en heb ik alles weer. Ik geef nog € 10,-- fooi en de man is dolblij, ik ook.
Soms heb je pech, maar uiteindelijk komt alles toch weer goed.

Nu ga ik met de anderen van de groep waarmee ik vandaag samen heb gelopen, Kristina en Anna uit Duitsland en John en Mark uit de USA, een heerlijk biertje drinken.

De maaltijd in de herberg was niet zo goed, natte paella en een aardappelpannekoek met allen een beetje ijsbergsla. Een stukje vlees was ver te zoeken. 's Avonds nog even geskyped met thuis en toen nog buiten gezeten en een felle discussie over natuurvriendelijke energie gevoerd. Daarna lekker slapen.

  • 22 September 2012 - 16:35

    Iris:

    Hee ouwe!

    Wat een lul ben je ook! Ik mis je onwijs, ben blij dat je over minder dan 5 weken weer terug in het land bent (als is dat maar voor 1 dagje). Doe je best en ik ben nu al heel erg trots op mijn toch wel lief vader. Succes en we gaan binnenkort even skype

    xxxxxx Je allerliefste dochter

  • 22 September 2012 - 16:50

    Ron Holwerda:

    Hallo Kluuf,

    Het gaat goed lezen we, alleen ga je toch merken dat je ouder wordt.
    Je gaat meer dingen vergeten.
    Wij hebben morgen het tournooi bij Rooswijk. We zullen je missen.
    Wie moet nu een wedstrijdje leiden als het nodig is?

    Veel plezier de komende dagen.

    Groet,
    Emmelien & Ron

  • 22 September 2012 - 17:39

    Chris:

    Hoi Moppie,
    Ja niet zo heel handig he maar ja we weten in ieder gevakl van wie iris dat heeft.
    Hier gaat alles zijn gangetje, geniet jij maar van je lopen, het eten en de vino tinto.Luv joe

  • 22 September 2012 - 20:18

    Luud En Janette:

    He pik je hebt al jaren zoveel ervaring...hahaha. ook in torrevieja volgen wij je

  • 22 September 2012 - 21:38

    Fieke Vlaar:

    he buurman jij bent toch weer een mazzelaar dat je spullen er nog lagen, maar wel opletten volgende keer.

  • 23 September 2012 - 13:04

    Annebert:

    OOOW Erik,

    ekel!

    rustig aan, je hoeft niet op tijd thuis te zijn? of wel?

    We follooow You, follow you wherever you may gooo......

  • 24 September 2012 - 21:06

    Herman:

    Zo zie je maar Kluuf, schone wegen lopen niet verre.
    Overigens denk ik dat de wijn nu zijn tol gaat eisen. Schrijf zolang je dit nog weet het nummer van Chris op zodat je altijd nog thuis kan komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 53002

Voorgaande reizen:

16 September 2023 - 07 Oktober 2023

Camino Portugués - deel 2

18 September 2021 - 08 Oktober 2021

Camino Portugués - deel 1

14 September 2019 - 05 Oktober 2019

Camino del Norte - deel 2

15 September 2017 - 02 Oktober 2017

Camino del Norte - deel 1

30 April 2014 - 22 Mei 2014

Drie weken door de USA

12 September 2012 - 22 Oktober 2012

Pelgrimsreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: