Dag 32 Melide - Pedrouzo - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu Dag 32 Melide - Pedrouzo - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Erik Kluver - WaarBenJij.nu

Dag 32 Melide - Pedrouzo

Blijf op de hoogte en volg Erik

13 Oktober 2012 | Spanje, O Pino

Vanmorgen om 7.30 de rugzak gepakt. Nog even op internet gezeten en was blij verrast da de Yankees door zijn naar de volgende play-off ronde. Daarna om 8.00 met Jörg en Manuela ontbeten en om 8.30 op weg gegaan.

We moesten vandaag 33,5 km. naar Pedrouzo lopen. De hele dag samen gewandeld. Manuela had haar IPod aangezet en liep als een jonge hinde!!! Ze ruikt Santiago.

Het was schitterend weer, hoewel het in de bossen soms fris was door de nevel die bleef hangen. Na drie kleine stops kwamen we om 16.45 Pedrouzo binnen. De hele weg hebben we lopen zingen, opgetogen dat morgen het eigenlijke doel bereikt zal worden.

Nog maar 19,5 km. van Santiago. En ik heb nog 7 dagen om de laatste extra etappes naar Finisterre en Muxia ( normaal 4 wandeldagen) te volbrengen. Tijd genoeg dus.

Over een uurtje even een happie doen.

Om 18.00 even gewandeld en toen in het hostel van Jörg en Manuela een wijntje gedronken. Om 19.00 naar de pulperia (inktvis-restaurant) gegaan, maar het pelgrimsmenu met tonijnsalade, kipfilet met patatas en een flan genomen. Onder het genot van een flesje wijn een serieus gesprek gevoerd over de zin van de Camino. Het was zeer gezellig. Om 21.30 terug in de herberg en nog even rustig gezeten.

• 13 Oktober 2012 - 20:29

Annebert :

leuk hoor die foto's Erik, met baard...

• 13 Oktober 2012 - 21:01

Chris:

Hoi liefie,

Ik ben zo trots op je......................

• 13 Oktober 2012 - 21:20

Luud En Janette:

He ouwe reus, we zijn trots op je. Go for it,
    Luud en Janette

• 13 Oktober 2012 - 22:26

Madelon:

Nou pap, zet hem op! Ben supertrots op je maar kan ook niet wachten tot je weer thuis bent! En die baard...... Die mag je er thuis afhalen, je was al een oude ... maar met dat baardje is het wel heel erg hoor haha xx love you pap!!

• 14 Oktober 2012 - 08:41

Jolanda:

Fijn dat alles zo spoedig verloopt. Bijna bij de finish. En nog tijd over om extra stukje te lopen.
    Ik denk dat je iedereen van je fanclub wel bij het eindpunt had willen staan om je binnen te halen. Maar dat doen we in gedachte.

Groetjes,

Jolanda

• 14 Oktober 2012 - 09:21

Fieke Vlaar:

Hoi Erik de laatste loodjes wegen het zwaarst, zeggen ze altijd, maar volgens mij geld dat niet voor jou. Bij jou straalt het plezier er van af, dus nog een paar fijne laatste dagen.

• 15 Oktober 2012 - 00:43

Olof:

Geweldig dat de laatste km eraan komen ,super prestatie!
    Succes nog de komende dagen.

• 15 Oktober 2012 - 21:53

Herman:

Goed zo Kluuf, voetje voor voetje naar het eind. Het eind? Nee we stappen vrolijk verder. Eerstejaars de eerste etappe.